kvällshumor @ marrrrrrrrreeeeeeeee

Nu är jag här igen och spökar, fast tycker det är ganska okej, för de är lixom min blogg. Lyssnar på Justin, han kan man lyssna på utan att få ont i huvvet, som man får av vissa andra låtar. Ska slå på Sommar med Göran nu, åå minnen med den filmen alltså ;) Haha kom ihåg när jag Johanna och Lukas såg den, goooooooooooda tider. Blir hemma imorgon också, därför får jag vara uppe hur länge jag vill, nanananna :) Och så kommer mamma hem med max mat imorgon, hon är för snäll. De flesta av er har nog gått och somnat på lilla kudden nu, ni får ha de så bra så höres vi imorgon. Kommer nog bli nåra allmänt tråkiga inlägg imorgon också men de gör jue ingenting. Ni älskar jue mig ändå, kysssssssssss ;**






Haha maria kan ha roligt hon också, INTE SERRIÖSA BILDER, bara så ni vet. Är sjuk och ser sjuk ut, så ni får överleva, och håret ska vi inte ens prata om, äh skit samma :) HÅÅÅRMONSTER på sista, haha misstolk ;) Ni kanske inte sett min Justin Bieber tavla som en konstnär gjorde, ni ser ju den på bilderna, as rädd varje gång jag sover att den ska falla på mig, hänger ju just över mitt huvud, men de är lugnt. Såna smällar får man ta när man vill ha Justin över sig, haha ;)



Tror jag slått rekord med inlägg idag, rekoooooooooooooord ! :) Riktigt bra inlägg också *hosthost


HEJDÅ ALLA SKÖNA BÖNOR!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0