goodmorning eller?

Godmorgon bloggen!


Haha nja knappast, klockan är 12:12, dom på skolan, har ju lunchrast nu, och jag har inte ätit frukost än. Eller jo, jag drack en glas oboy och blanda lite kakao och vaniljsocker, haha marias blandningar. Men gott var de :) Snart ska mamma komma med ett skråvis, känner mig onyttig :( Men ajaa, åååååååååå kom på att jag har sammandrag med handbollen till helgen, shit har inte hunnit träna nå mycket. Men de får väll gå som de går, i år kommer vi möta 96:or, lite små spännande och se hur de kommer bli.

Det där skrev jag för en liten stund sen, nu har Maria käkat sitt skråvmål. Ser på Biggest Loser, så underbart program, svenska suger, amerikanska ska de vara ! Sverige är wannaabeeeeeees ;) Och imorse såg jag sjunde himlen, mitt favorit program förut ;) Och jag började gråta till avsnittet, haha de är förjeeeeeeevla bra!

Ska se klart sommaren med göran som jag såg inatt, pussssssssss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0