E.T.

Härligt med en rätt kort skoldag. Träffade Julliii som kommit hem från NY, fick några fina presenter tillochmed :D Vita converse till sommaren och fina saker från M&M World. M&M är godis om ni inte visste de, men där fanns ju mer än bara godis. Fick blandannat en T-shirt därifrån, och en golfboll, haha. Vi åkte på golfen och chilla lite.

Jag har också packat till Sunsvall! Gud vad kul de kommer bli :D De som är tråkigt är att jag vet ju inte hur mycket jag kommer kunna spela, om jag ens kommer kunna de. Men vi får se, de ska ändå bli grymt kul. Har också fått se vilka vi ska möta i gruppspelet, de blir nog rätt bra :)
Ska på stan med mami och köpa lite grejer imorgon, därför har jag börjat packa redan nu.




Precis snart ett år sen, åå vi hade dom fula matchtröjorna där, haha.
Bilden på mig och Linn, hahaaaa dööööör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0