I AM HOME, OMG


Jag är hemma folket! Har haft en kul helg med en massa golfare! Björkliden var verkligen en upplevelse, att spela golf uppe på ett fjäll. Mycket coolt faktiskt! Mycket svår bana men fick till en tredje plats ändå. Min lilla Filip vann allt, han var kuuung både i Björkliden och i Kiruna. Idag (i kiruna då) så gick de inte alls bra. Men de är ju kul att spela gofl ändå! + Att de inte regna någonting. Vi hade verkligen tur med vädret!

Nu taggar jag skola imorgon.... Nu börjar vardagen igen, åh. Får väll göra någon sammanfattning sedan någon dag. Fan vad sommarlovet gick snabbt, kändes som att jag inte hann göra något. Aja, vi tar igen de nästa år ;-) Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0