In my mind I can see, how perfect everything could be.



Bara för att Mjöfärtis är rätt fint!
Blev en mycket lyckad dag och kväll igår! Julle sov hos mig inatt och vi myste på med någon film när vi kom hem.  Ska sticka dit idag igen, dock fara hem mot kvällen. Orkar inte betala in mig. Mami ska betala min longboard om jag dissar LK ikväll och imorgon, klart värt de! Får väll hoppas att Håkan inte är allt för bra bara...
Ska försöka få liv i Anton och Kalle nu så dom följer med oss, har många biljetter kvar att åka upp!

Ps: bilder från LK kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Nea

Gillar du Ulrik Munther? :D

2011-08-07 @ 22:57:50
URL: http://biebernovellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0