Rubrik

Random bild från Turkiet!
Har gått 9 hål med Julia! De gick inte så jäääätte bra, hehe. Till helgen har vi tävlingar i Kiruna och Björkliden och jag känner mig inte så sugen att åka dit, så jag kan inte ska följa med. Så det måste jag klura på ikväll, hur jag ska göra. De känns ju inte så kul att tillbringa sista helgen av sommarlovet uppe i skogarna heller, haha.

Ikväll är de handbolls träning men vet inte om jag ska på den, kanske kör en egen träning hemma istället, för jag måste laga mat och allt sånt. Åå, jobbigt när mor min är sjuk..
Aja, vi hörs sen! pusssss


Kommentarer
Postat av: melanie

vad heter hotellet ni bodde på i turkiet ? ser precis ut som stället jag var på :-)

2011-09-03 @ 16:48:43
URL: http://melanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0