It's the best days of our lives!



kärlek till sundsvallströjan<3

Efter en timme på golfen kom jag hem halft död, min kära mamma förstod vad som behövdes så vi stack till Alder. Grymt härligt! Dock fick jag vara där själv, mor lämnade mig. Kul? Ne. Bättrade på brännan iallafall och då ska man ju inte klaga.

Har nu gjort lite gott käk (kvinna som jag är) och nu ska jag faktiskt träna! Orkar inte fara till våran träning med pojkarna så jag kör lite eget istället. Nu måste jag börja ta igen min kondis, detta är ju inte okej. Och till hösten ska vi till SM, FAN VAD KUL! Aja, pussss.

Ps: Harry P galen som jag är får ni här en låt som Nilsi skicka till mig som jag går runt och sjunger heeela tiden. Grymt bra ju! hehe. Klicka typ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0