in blue



memories in blue
Har inte kunnat skriva nå idag, och kommer nog inte bli värsta bästa uppdateringen imorgon heller, men de får ni nog leva med. Ska nog sooova hos linn med några imorgon, mycket mys ! <3
Träningen var rätt kul, tränat mycket inför matchen på söndag, DÅ JÄVLAR.
Nu är jag trött, blir alltid de efter att jag duschat, NÄHÄÄÄ SÄGER DU DET. ååh töntig jag är

Nu kom jag på en sak, gjorde rättstavningsprov på svenskaa idag, fick 53-55 (2 jävla slarvfel) Och så fick vi tillbaka matteprovet, gick också mycket bra, mucho nöjd eller hur man nu kan säga de coolt.

Nu OC och sen somna med tanken att de är fredag imorgon som kommer bli as kul.
Kyss på er snyggingar ;*

haha märkte att jag skrev
Nu
Nu
Nu
KUL VAVVAVAVA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0