Linas Kvällsbok

Idag har jag inte pysslat med mycke, tänkte vara med Ebba när jag inte kunde vara med henne igår men årkade inte, + att jag har läxor som jag har och ska ta itu med.
Har sett lite skidor och sånt på tv, grattis till Daniel Richardsson (undrar om han stavar så) och till min 3männing Ida Ingermarsdotter som kom 5:a, nu är de VM nästaaa lixom.

Har läst ut en riktigt bra bok, Linas Kvällsbok. Ni måste verkligen läsa den, man har ju bara gjort film om första delen filmen är inte så bra tycker jag, och jag tycker nästan andra delen är bättre, när hon går gymnasiet och träffar Kevin.. ;) 4,5/5 får den, börja läsa den i typ 5:an eller nåt men orka aldrig läsa klart den, men nu gjorde jag de. Aja, ska sluta snacka om en bok.
Ikväll blir de att käka go middag och se lite melodifestivalen, myyysigt. Nu ser jag att de är handboll på tv, så ska tassa dit, Se ya later.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0