populaaaaaaaaaaar



Guuud, finns de nån snyggare? Han eller Danny tar hem skiten juuu.

Ska somna rätt tidigt för ovanlighetens skull, ska nämligen spela handboll här i lilla Boden. Som ni säkert redan vet. Kom gärna och ta en titt! Första matchen 9:00, KILL MEEE så nu blir de att chilla lixom.

Går runt och nynnar just nu på denna låt med denna kille, känner mig hemsk att jag icke skrivit nåt om klippet förut, såg de först i Torsdags med fippe på ryyymdenprojektet (japp careface) men nu lägger jag upp de iaf. Coolt att Perez Hilton har nämnt om de också, jag pratar nämligen om Ulriks cover på Born this way, snyggingen där.



stoooor kärlek till denna kille alltså <3 av nån konstig anledning börjar jag tänka på mjöfjärtis av denna låt , hmm ? ;-) VAD KAN DE BETYDA JULLE AND JOHANNANANNANA? Tagg till midsommar alltså!

Kommentarer
Postat av: JOHANNANNANAN

TAGGA MJÖIS OCH OLE <3

har inte vågat lansera våran fina idée om mjöfjärtis på midsommar än men det är ju gaaanska länge kvar så det får bli en senare fråga, hahahah pussis såg din fina kommentar på andreas wijks blogg också, mycket söt. alltså den riktiga andreas wijk, haha fan vad sjukt

2011-02-19 @ 22:46:54
Postat av: Tommy

http://tomkih.blogg.se/2011/february/sot.html



mycket bättre cover på born this way :)



kram

2011-02-19 @ 22:50:31
URL: http://tomkih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0