hemma från 2 snyggingar

Ojojoj nu är de lördag och har inte skrivit nåt på heeeela fredagen, aja då får jag backa upp de idag, eller hur man nu kan säga.
Matteprov på skolan, får hoppas på de bästa. Fredagar är rätt chill ändå, kortaste dagen på skolan och rätt bra lektioner.
Jag Moa och Johanna for på stan, mötte upp linnis och vi gick lite på stan. Sen kom min papi och bjöd oss på fika, semlor <333 Haha.. Åkte hem, packade och den hem till linnni där Moa redan var. Asså vi har allvarliga problem kan jag säga :D Spela en massa spel, kan säga att jag har blivit mästare på CoD, måste beställa hem de nu-nu-nu. Spela också wii sports på kinect (och jag skiter fullständigt hur de stavas) och Mario Kart såklart, haha nördiga vi låter. Grymt kul med grymma tjejer, och idag fyller moa år, grattis snygging ;* och jag och linn blev de första som sa grattis, hihihihihihha. Nu är jag hemma och rätt så trött, ska se lite OC och ikväll blir de att se melodifestivalen  OBS: på tv:n (typ för att Danny är med) + att de är i luleå. Årkar inte skriva nå mer, typ halvdöd. we go powernap all day <3


<3

Kommentarer
Postat av: Vilma

hihiih bussigtt! men han är sexxxxxxxxxii ;);););) hihi

2011-02-05 @ 20:38:48
URL: http://vilmahenricsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0