sun in my pocket

Skrev ju ingenting igår kom jag på när jag gjorde de där gulliga mobil-inlägget med de stora ÅÄÖ:na, ja då vet ni vad jag snackar om. Och varför skrev jag inget igår då kanske ni undrar, jadu. De var en rätt så deprimerande dag för mig igår så orkade bara inte. Såg lite OC och myste istället för att skriva ett inlägg igår kväll, buuusigt va?
Varför var de en deprimerad dag då? Jo för de första så hade vi skridskor på idrotten, typ de värsta som finns!.. Och de har vi imorgon också, åå nej.. A iaf, rätt så seg träning. Tråkigt när så många är sjuk :( Men de värsta var när jag fick reda på att Oscar Carlén var skadad, inte kul alltså! Matchen gick ju som den gick, och om man går på min profil kan man märka att jag var måttligt irriterad, ajaaa. Nu måste Oscar kunna spela på fredag annars har vi ju inte en enda chans mot Frankrike, hemskt nog att Kim är skadad.. Herregud hållde på att dö när dom satt på bänken på matchen igår, dom var ju så söta och så ledsna över att dom inte fick spela (nähäää har du räknat ut de Maria, vad duuuktig du är) Aja, skit i de, nu ska vi tagga till matchen på fredaaaaaaaaaag.

Idag after the schooool, så följde ett antal personer hem mig, vi såg Linas Kvällsbok och ja, pratade en massa strunt. Fellan (som Annsoooo kallar Feliciaaa) Freddan, Anna, Hanna, Moa, Julle och jag, kulkul!



Älskar kvallan och älskar verkligen mig själv på dessa 2, tror hanna sa att jag inte fick ta bilden som är högst upp men de skiter jag i för hon var ju sååå söt! Right ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0