I gotta feeling that tonight's gonna be a good night!


Ni får nån ful webcam bild nu för hinner inget annat. Heheheh

Kan börja med att svara på en kommentar - De var inte när "harry p" dog jag grät utan min Harry, min kanin ;) Så du behöver inte oroa dig att jag har "spoilat" hela filmen nu ;) haha.

Har inte haft en lugn stund idag därav - inget bloggande. Började dagen med lite jordgubbsplockning med mor i någonstans där man får plocka hur mycket man vill och sen betala, haha. Fick världens allergi av jordgubbarna och gräset och allt! Kul att man är allergisk från typ maj till augusti.. Aja, sen stack vi till Alder och tog ett dopp, sjukt mycket folk! Men träffade ingen speciell. For på stan och köpte present till 2 snyggingar vid namn Linn och Petra som jag ska sticka iväg till strax! Har duschat, ätit, fixat och sånt nu. Snart är klockan halv 7, så nu måste jag sticka! Har med kameran så någon fin bild kommer nog in! Hoppas på att ni får en lika fin kväll/natt som jag kommer få med dom bästa brudarna! PUSS

Kommentarer
Postat av: -

haha jaha, tur att det inte var som jag trodde då hehe ;)

2011-07-21 @ 22:47:40
Postat av: StoriesbyJulia - En novellblogg

Gillar du Justin Bieber noveller? Då är min novellblogg helt rätt för dig!

Just nu håller jag på med en jättekort novell som inte har något med Justin att göra, men nästa som jag planerar att börja på nästa vecka kommer handla om Justin. Fast på ett lite annorlunda sätt.

Kika in min novellblogg om du är intresserad!

Kramar från Julia :)

2011-07-21 @ 23:59:05
URL: http://storiesbyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0