Om jag ger dig mina tårar, men är stark när du är svag.




Jag hade lite tråkigt

De blev ju jäklarns fint väder idag! Stack på alder och träffade Albin, Ogge och Nilsis coola brorsor + Lilla Fanny som är världens sötaste! I slutet så kom Nils han själv också. Stack efter de och lämnade in my phone. Har världens sunkigaste nu som lånetelefon. Har typ inga nummer och de tar ca 15 månader för mig att skriva ett sms. Grymt! Känner att jag kommer sakna min finis hur mycket som helst.  Jaja, nu ska jag ut någonstans. Ska
försöka få kontakt med någon nu. PUSS
PS: Bättre än orginalet! Eric Amarillo – Om sanningen ska fram (Vill du ligga med mig?) (Clubedit Radio)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0