Till the world ends








Hahaha, den sista bilden är snodd från NSDs hemsida som ville ta en bild på oss "kompisar" Kan inte säga att jag var vacker men, aja.

Haft en super mysig kväll, med Elias (innan han lämnade oss:() Julliis och Suddis. Sen träffa vi Oggek och några såna där. Har ätit sockervadd och åkt virvelvinden och hulken som vanligt. Grymt roliga dom där, bara ledsen att inte stardancer och batman inte fanns. SUNKII! Jaja..

Vi får se hur de blir med uppdateringen här, får nog bli lite mobilinlägg och så. Ska till Mjöfjärden imorgon, och är där till onsdag. Sen så far jag till Pajala och är nog borta till Söndag tror jag, Pajala marknaaad och de. Ska bli jätte kuuul men de suger att inte ha något nätverk. Men meeen, då vet ni iallafall. PUSSSS
PS: Mina bilder som jag skickade till utskrift eller vad man nu säger har kommit och jag är jätte nöjd, kostar nästan ingenting och jätte bra kvalitet. Nu ska jag fixa nåt coolt jag kan hänga upp dom med, de blir nog finfint!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Första bilden längs upp med killen i bakgrunden var bäst. Jävlar va han gapar asså ;O

2011-07-02 @ 19:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0