myyyys!


Fick bli en bild i repris.
Hemma efter en kväll med bra folk! Cyklade till B-näs med Suddis men han övergav mig sen :D Träffade Ebbi och såg matchen med henne. Matchen slutade 3-0 till Älvdalen (inte så oväntat). Men tyckte BBK spelade mycket bättre än dom i den första halvleken. Det stod 0-0 i paus. Efter matchen sprang jag runt till alla och var glad, haha. Jag, Kalle och Anton chillaaaade och sen cykla vi till TG, närmare bestämt Antons huuuus. Fick träffa han söta lilla hund och spelade trummor + fick hans äckliga handduk på mig.. Tack <3

Sprang in och köpte en glass på KP och sen drog jag mig hemåt. Mycket kul har de varit iallafall!
Nu: Köket, här kommer jag! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0