Girls on the dance floor

Skolan var rätt chill, några från luleås statsteater var där och gjorde nån slags teater, var rätt bra. Men lite konstigt, börja typ dansa mitt i allt, HAHA. Och sen var de bara 2 skådespelerskor, aja rätt kul iaf! Var på golfträning, första gången på denna säsong. Känns rätt kul att börja med de nu igen! Även fast man var lite "ringrostig" eller vad man nu säger, och fick lite ont i händerna, haha.

Nu har jag sett lite matprogram, haha börja med "halv åtta hos mig" sen blev de" sveriges mästerkock" och nu, "vad blir de för mat?" Älska Per <3333
Också har jag såklart sett Sverige-Slovakien, kom hem då 2 halvlek börja. Tråkigt nog förlora sweeeden med 2 mål. Man märker verkligen att några är borta. Em-kval är de alltså, men på söndag ska vi möta dom igen. På hemmaplan då jävlar!



nån ful bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0