turkiii, we love!


bild från igåååår

steeeek, eller? ;)

bild ifrån i fredags :)
Har tagit 8347862394 bilder med min kamera men dom lägger jag upp när jag kommer hem, dessa bilder är från julliii.
Igår var de sunkii väder så vi stack in till Alanya och shoppade, de var mycket trevligt! Köpte blandannat en Justin Bieber T-shirt, hehehe. Kan informera er om att de finns rätt så snygga turkar också hääär.. ;)
Aja, idag så gick jag och bullisss på spat här på hotellet, vi fick massage och nåt turkiskt bad och allt, skooooent! Efter de så tittade solen fram så har legat vid poolen och stekt. Vi tänkte fara in till Alanya idag också men vi årkar inte, så de blir middag på hotellet och myyys :D BYEEEE

Kommentarer
Postat av: MelissaBieber

Vad hette affären du köpte JB tröjan på ? :)

Förresten fiin blogg!

2011-06-27 @ 23:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0